Administratie

Onze administratieve dienstverlening

Onze administratieve dienstverlening is met name gericht op het midden- en kleinbedrijf en de ZZP-er. Wij streven naar een interactieve samenwerking met onze klanten en persoonlijke aandacht. Voor de een zal het voeren van de administratie een uitdaging zijn voor de ander een last. In gezamenlijk overleg bespreken welk deel u van de administratie wilt uitbesteden en welk deel u graag in eigen handen houdt. Wij werken met Exact-online. Hierdoor zijn er diverse mogelijkheden voor het aanleveren en inzien van uw eigen administratie.

Onze administratieve dienstverlening omvat:

Financieel:

  • Persoonlijke begeleiding bij het opzetten en inrichten van de administraties
  • In overleg bepalen welk deel van de administratie uit te besteden
  • Verwerken van administratie
  • Controle en advies op basis van de gevoerde administratie
  • Aangifte omzetbelasting en intracommunautaire transacties
  • Opstellen jaarrekening
  • Belasting- en bedrijfsadviezen
  • Contact/correspondentie met de belastingdienst

Salaris:

  • Verzorgen van de loonadministratie
  • Aangifte loonheffing
  • Begeleiding bij het opstellen van arbeidscontracten

Fiscaal overig:

  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Aangifte vennootschapsbelasting
  • Aangifte dividendbelasting
  • Aangifte erf- en schenkbelasting

Overige werkzaamheden:

  • Begeleiding en advisering bij fiscale vraagstukken
  • Begeleiding en advisering starters
  • Begeleiding en advisering bedrijfsbeëindiging en –overdracht
  • Begeleiden van belastingcontroles
  • Opstellen begrotingen
Most Recent Projects
Neem contact op

Heeft u vragen? Vul het contactformulier in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Niet leesbaar? Klik om de tekst te veranderen. captcha txt

Vul een zoekwoord in en druk op enter