Onze administratieve dienstverlening
Onze administratieve dienstverlening is met name gericht op het midden- en kleinbedrijf en de ZZP-er. Wij streven naar een interactieve samenwerking met onze klanten en persoonlijke aandacht. Voor de een zal het voeren van de administratie een uitdaging zijn voor de ander een last. In gezamenlijk overleg bespreken welk deel u van de administratie wilt uitbesteden en welk deel u graag in eigen handen houdt. Wij werken met Exact-online. Hierdoor zijn er diverse mogelijkheden voor het aanleveren en inzien van uw eigen administratie.
Onze administratieve dienstverlening omvat:
Financieel:
- Persoonlijke begeleiding bij het opzetten en inrichten van de administraties
- In overleg bepalen welk deel van de administratie uit te besteden
- Verwerken van administratie
- Controle en advies op basis van de gevoerde administratie
- Aangifte omzetbelasting en intracommunautaire transacties
- Opstellen jaarrekening
- Belasting- en bedrijfsadviezen
- Contact/correspondentie met de belastingdienst
Salaris:
- Verzorgen van de loonadministratie
- Aangifte loonheffing
- Begeleiding bij het opstellen van arbeidscontracten
Fiscaal overig:
- Aangifte inkomstenbelasting
- Aangifte vennootschapsbelasting
- Aangifte dividendbelasting
- Aangifte erf- en schenkbelasting
Overige werkzaamheden:
- Begeleiding en advisering bij fiscale vraagstukken
- Begeleiding en advisering starters
- Begeleiding en advisering bedrijfsbeëindiging en –overdracht
- Begeleiden van belastingcontroles
- Opstellen begrotingen